Szczecinek: Wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru i grawitacyjnego systemu oddymiania w Szpitalu w Szczecinku
Numer ogłoszenia: 105649 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141562 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital w Szczecinku sp. z o.o., ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3726720, 3726721, faks 094 3726729, 3730886.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z.o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru i grawitacyjnego systemu oddymiania w Szpitalu w Szczecinku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i oddanie zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, , przepisami, w tym techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej instalacji sygnalizacji pożaru i grawitacyjnego systemu oddymiania w Szpitalu, przy ul. Kościuszki 38 w Szczecinku. 7. Zakres planowanych robót obejmuje : okablowanie - montaż przewodów, montaż urządzeń systemu sygnalizacji pożaru , montaż urządzeń systemu oddymiania zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym, próba i testowanie systemów sygnalizacji pożaru i oddymiania , opracowanie dokumentacji powykonawczej, przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu przeprowadzone przez specjalistę w zakresie systemów automatycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego, opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji systemu, uwzględniając miedzy innymi kolejne etapy postepowania osób obsługujących system w wypadku wystąpienia alarmu pożaru..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155050,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 134977,00
Oferta z najniższą ceną: 134977,00 / Oferta z najwyższą ceną: 203565,00
Waluta: PLN.